3 Σεπ 2008

ITN DOMUS Σαλόνι


Καταχώρηση Σαλόνι για Αθηναϊκά περιοδικά με έμφαση στην ευκολία απόκτησης ενός εξοχικού με πισίνα στα Χανιά.

ITN DOMUS Εταιρικο Folder



Η νέα κοινοπροξία δημιουργεί σειρά εντύπων πάντα με γνώμονα το minimal design και τα χρώματα του ουρανού και της θάλασσας

Κτηματοεμπορική "make a wish.."


Σειρά καταχωρήσεων για upper income πελάτες της εταρίας Κτηματοεμπορικη Κρήτης

Fredi ft Rodrigo


Καταχωρήσεις του καταστήματος Fredi για την Rodrigo

Fredi για το έντυπο του ΚΑΜ


Η πρώτη εμφάνιση του καταστήματος Fredi για τη σεζον Winter 08/09

ΙΤΝ ISO 9001:2000


"Κορώνα στο Κεφάλι μας" ήταν ο τίτλος της καταχώρης που ανακοίνωσε την αποκτηση του ISO από την ITN, εμπνευσμενο απο το σήμα του φορέα πιστοποίησης

Κάθετα Banner Εμπορικου Συλλογου





Στα πλαίσια της έκθεσης "Αγροτικός Αύγουστος" και για τα 100 χρόνια του συλλόγου

Easy Life




Εύρεση νέου ονόματος, σχεδιασμός λογοτύπου και εταιρική εικόνα για της Ασφάλειες Γιαννουδακη.

Κτηματοεμπορικη Κρητης


Ακολουθόντας συγκεκριμένη πολιτική upper class καταχωρησεων η Κτηματοεμπορικη ενισχυει την εικονα της εντός και εκτός συνόρων.

BSB point >> BSB shop





Πριν το Πάσχα το BSB Point έκανε ανακαίνιση για να γινει BSB Shop. Την επικοινωνία πριν και μετα έκανε η BrandUp! με καταχωρησεις στον τύπο και ραδιοφωνικές χορηγίες!

attr@ttivo στην Αθηναία





Με μια πρωτοποριακή καμπανια που εκτος των συμβατων μεσων χρησιμοποιήθηκαν sms και email το καταστημα Αθηναία που έχει αποκλειστικά τα ρούχα attrattivo στα Χανιά ενίσχυσε το brand του και προσεφερε και ενα ταξιδι για 2 άτομα στο Μιλάνο.

Luxury Bazaar για Tsigaloglou Collection


Το concept Luxury Bazaar της Tsigaloglou Collection επιμελήθηκε η Brandup! σε ραδιόφωνο, τύπο και direct marketing ενέργειες. Κορυφαίο αποτέλεσμα η βιτρίνα του καταστηματος:)