
Σε δεύτερο επίπεδο, το Sortis κινηθηκε με ένα γραφικο χωρίς φωτογραφίες από συγκεκριμένα ρούχα και μάρκες. Έτρεξε σε περιοδικά μόνο.
ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ BRANDUP! ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΕ ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ, ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ PORTFOLIO ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ, ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΩΝ MΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου