
Μέσα στο κλίμα που διαμορφώθηκε από το κλείσιμο δύο ακόμα ασφαλιστικών εταιριών, οι "Ασφάλειες Μυλωνάκη" μέσα από μια ad hoc καμπάνια προτρέπουν τους οδηγούς να σκεφτούν πρώτα από όλα την ασφάλεια τους, επιλέγοντας με ορθολογικά κριτήρια την επόμενη τους ασφαλιστική εταιρία. Με τίτλο "Η ασφάλειά σας δεν είναι παιχνίδι" και ένα συρμάτινο αυτοκίνητο ως βασικό εικαστικό, η νεα αυτή καμπάνια περνάει άμεσα το μηνυμά της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου