19 Ιουν 2007

Συσκευασίες για νέο εργαστάσιο στα Χανιά





Μια νέα δυναμική επιχειρηματική ιδέα υλοποιείται σταδιακά και μελετημένα στο Νομό Χανίων. Ένα εργοστάσιο παραγωγής και τυποποίησης αφεψημάτων και καφέδων με ένα μοναδικό concept. Όλα σε μερίδες (φακελάκια) ώστε να μην είναι απαραίτητη η χρήση καφετιέρας. Και αν ως σήμερα αυτό ήταν γνωστό για το στιγμιαίο τσάι σίγουρα δεν το είχαμε φανταστεί για τον καφέ, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για πάνω από 20 γεύσεις στις δύο κατηγορίες.
H BrandUp! ανέλαβε την ονοματολογία της εταιρίας και των δύο προϊοντικών γραμμών (αφεψήματα και καφέδες), των σχεδιασμό των λογοτύπων και τις συσκευασίες για πάνω από 20 τελικά προϊόντα.

Νέα Εταιρική Ταυτότητα


Την νεα εταιρική ταυτότητα της Chrisma Brokers επιμελήθηκε η BrandUp! Λόγω της φύσης της εταιρίας το ζητούμενο ήταν να σχεδιαστεί ένα στιβαρό αλλά σύγχρονο λογότυπο πάνω στο οποίο θα μπορεί να στηριχθεί μια εταιρική ταυτότητα τόσο σήματος όσο και text brand. Το αποτέλεσμα στις οθόνες σας.

Ξενοδοχειακό έντυπο



Η BrandUp! σχεδίασε το νέο διαφημιστικό έντυπο του ξενοδοχείου ΙΚΑΡΟΣ. Σε ανάπτυγμα Α4 το διαφημιστικό τρίπτυχο έπαιξε κυρίως στην ατμόσφαιρα που προσφέρει το ΙΚΑΡΟΣ στους επισκέπτες του.

Πενταγωνο, Opening


Το team της Πολιτείας μετακομίζει στην περιοχή του Ξενία στο πλήρως ανακαινισμένο Πεντάγωνο. Έναρξη Παρασκευή 22 Ιουνίου.

NEW DCODE PREVIEW


ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΝΑ 16ΣΕΛΙΔΟ PREVIEW ΤΟΥ ΝΕΟΥ DCODE. ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΓΙΑ DOWNLOAD ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΜΗΝΑ.

Καμπάνια επισημοποίησης συνεργασίας


Οι εταιρίες ITN GROUP και η CONTRACT μέσα από αυτή την καταχώρηση δηλώνουν την συνεργασία τους η οποία προχωράει ακόμα ένα βήμα.

8 Ιουν 2007

Χαρείτε το σκάφος σας με ασφάλεια


Καμπάνια της Cretan Insurance για την ασφάλιση των σκαφών αναψυχής που τρέχει στον τύπο με usp το κόστος .

Service days απο την Suzuki Χαροτνάκης Α.Ε.


"Έχεις Suzuki; Χαμογέλα". Η καμπάνια τρέχει σε ραδιόφωνα και σε εφημερίδες για να προβάλει το δωρεάν τεχνικό έλεγχο προσφορά της Suzuki και της Χαροντάκης Α.Ε.

5 Μαΐ 2007

Νέο κατάστημα Fredi στην Τζανακάκη


Άνοιξε το νέο κατάστημα Fredi στην οδό Τζανακάκη με επώνυμα αντρικά ενδύματα από κορυφαίες ιταλικές εταιρίες. Το νέο κατάστημα Freddi έχει διακοσμηθεί με έναν σύγχρονα κλασσικό τρόπο που αποπνέει την υψηλή αισθητική και το elegant που αξίζει στον άντρα του σήμερα.
Το νέο επίσης είναι ότι πλέον το κατάστημα Fredi προσφέρει και επιλεγμένα γυναικεία ρούχα.
Η συνεργασία με την BrandUp! ξεκίνησε με μια σειρά καταχωρήσεων σε εφημερίδες και περιοδικά και 2μηνη ραδιοφωνική καμπάνια.
Η καμπάνια κινείτε στο τρίπτυχο Κλασσικό ή Σύγχρονο, Υψηλή Αισθητική και Ιταλική Φινέτσα.

Έρευνα Μαρκετινγκ (Omnibus) από την Think Tank


Με ένα εντυπωσιακό και συνάμα ενημερωτικό έντυπο επικοινωνεί η Think Tank την έρευνα Omnibus που σχεδίασε και ξεκινάει μέσα στον Μάιο.
Στην Omnibus μπορούν να συμμετέχουν όλες οι επιχειρήσεις του Ν. Χανίων με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος και να πάρουν σημαντικές απαντήσεις στα επιχειρηματικά τους ερωτήματα.

Καμπάνια κύρους από την ITN


Με μια καταχώρηση βασισμένη στην σημειολογία επικοινωνεί το positioning της συμβουλευτικής στα ασφαλιστικά και τα τραπεζικά προϊόντα η ITN GROUP. Σε ένα δύσβατο μονοπάτι, ο πατέρας κρατάει από το χέρι το μικρό παιδί και του δείχνει τον δρόμο.
Η καταχώρηση (σαλόνι) θα παίξει σε περιοδικά εντός και εκτός Ν. Χανίων.

Nέο Ετήσιο Περιοδικό από την BrandUp! Media



Μετά την επιτυχία του Best Of Χανιά 2007, του ετήσιου lifestyle περιοδικού της BrandUp! που έχει διαθέσει ως σήμερα πάνω από 2.000 αντίτυπα και συνεχίζει ακάθεκτο, ετοιμάζουμε το Best in Design, ένα ετήσιο περιοδικό σε super μέγεθος και ποιότητα ανάλογη του Best of Χανιά, με όλα τα θέματα γύρω από την αρχιτεκτονική, την διακόσμηση, το σπίτι, τον επαγγελματικό χώρο κτλ. Σύντομα κοντά σας...