19 Ιουν 2007

Πενταγωνο, Opening


Το team της Πολιτείας μετακομίζει στην περιοχή του Ξενία στο πλήρως ανακαινισμένο Πεντάγωνο. Έναρξη Παρασκευή 22 Ιουνίου.

NEW DCODE PREVIEW


ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΕΝΑ 16ΣΕΛΙΔΟ PREVIEW ΤΟΥ ΝΕΟΥ DCODE. ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΓΙΑ DOWNLOAD ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΜΗΝΑ.

Καμπάνια επισημοποίησης συνεργασίας


Οι εταιρίες ITN GROUP και η CONTRACT μέσα από αυτή την καταχώρηση δηλώνουν την συνεργασία τους η οποία προχωράει ακόμα ένα βήμα.

8 Ιουν 2007

Χαρείτε το σκάφος σας με ασφάλεια


Καμπάνια της Cretan Insurance για την ασφάλιση των σκαφών αναψυχής που τρέχει στον τύπο με usp το κόστος .

Service days απο την Suzuki Χαροτνάκης Α.Ε.


"Έχεις Suzuki; Χαμογέλα". Η καμπάνια τρέχει σε ραδιόφωνα και σε εφημερίδες για να προβάλει το δωρεάν τεχνικό έλεγχο προσφορά της Suzuki και της Χαροντάκης Α.Ε.

5 Μαΐ 2007

Νέο κατάστημα Fredi στην Τζανακάκη


Άνοιξε το νέο κατάστημα Fredi στην οδό Τζανακάκη με επώνυμα αντρικά ενδύματα από κορυφαίες ιταλικές εταιρίες. Το νέο κατάστημα Freddi έχει διακοσμηθεί με έναν σύγχρονα κλασσικό τρόπο που αποπνέει την υψηλή αισθητική και το elegant που αξίζει στον άντρα του σήμερα.
Το νέο επίσης είναι ότι πλέον το κατάστημα Fredi προσφέρει και επιλεγμένα γυναικεία ρούχα.
Η συνεργασία με την BrandUp! ξεκίνησε με μια σειρά καταχωρήσεων σε εφημερίδες και περιοδικά και 2μηνη ραδιοφωνική καμπάνια.
Η καμπάνια κινείτε στο τρίπτυχο Κλασσικό ή Σύγχρονο, Υψηλή Αισθητική και Ιταλική Φινέτσα.

Έρευνα Μαρκετινγκ (Omnibus) από την Think Tank


Με ένα εντυπωσιακό και συνάμα ενημερωτικό έντυπο επικοινωνεί η Think Tank την έρευνα Omnibus που σχεδίασε και ξεκινάει μέσα στον Μάιο.
Στην Omnibus μπορούν να συμμετέχουν όλες οι επιχειρήσεις του Ν. Χανίων με ιδιαίτερα χαμηλό κόστος και να πάρουν σημαντικές απαντήσεις στα επιχειρηματικά τους ερωτήματα.

Καμπάνια κύρους από την ITN


Με μια καταχώρηση βασισμένη στην σημειολογία επικοινωνεί το positioning της συμβουλευτικής στα ασφαλιστικά και τα τραπεζικά προϊόντα η ITN GROUP. Σε ένα δύσβατο μονοπάτι, ο πατέρας κρατάει από το χέρι το μικρό παιδί και του δείχνει τον δρόμο.
Η καταχώρηση (σαλόνι) θα παίξει σε περιοδικά εντός και εκτός Ν. Χανίων.

Nέο Ετήσιο Περιοδικό από την BrandUp! Media



Μετά την επιτυχία του Best Of Χανιά 2007, του ετήσιου lifestyle περιοδικού της BrandUp! που έχει διαθέσει ως σήμερα πάνω από 2.000 αντίτυπα και συνεχίζει ακάθεκτο, ετοιμάζουμε το Best in Design, ένα ετήσιο περιοδικό σε super μέγεθος και ποιότητα ανάλογη του Best of Χανιά, με όλα τα θέματα γύρω από την αρχιτεκτονική, την διακόσμηση, το σπίτι, τον επαγγελματικό χώρο κτλ. Σύντομα κοντά σας...

22 Απρ 2007

To d-code στο myspace

Την δική του σελίδα απέκτησε το περιοδικό d-code στο γνωστό myspace.com αρχίζοντας σταδιακά την νέα αποχή του περιοδικού. Το νέο d-code επανασχεδιάζεται και θα κάνει την εμφανισή του σε λιγότερο από ένα μήνα θέρνοντας τα πάνω κάτω στις τοπικές εκδόσεις περιοδικών. Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν.... δείτε το d-code στο myspace:
http://www.myspace.com/dcodechania

19 Απρ 2007

Σειρά καταχωρήσεων για την Κτηματοεμπορική



Η καταχώρησειςσχεδιάστηκαν για τον ετήσιο οδηγό του Ελληνοβρετανικού Επιμελητηρίου. Οι καταχωρήσεις προβάλλουν την δυνατότητα της Κτηματοεμπορικής Κρήτης να προσφέρει σειρά λύσεων στον τομέα του real estate και κυρίως ότι είναι μια εταιρία για την οποία Nothing is Impossible.

3 Απρ 2007

30 χρόνια Αυτοκίνητα Χαροντάκης


Μια νέα δυναμική καμπάνια επιμελήθηκε η BrandUp! για λογαριασμό των Αυτοκινήτων Χαροντάκης (SUZUKI, Charontakis Cars και Charontakis Executive Cars) η οποία ξεκίνησε στον τύπο και το ραδιόφωνο και θα εξελιχθεί σταδιακά σε όλα τα μέσα.
Τα Αυτοκίνητα Χαροντάκης γιορτάζουν τα 30 χρόνια τους και χαρίζουν ένα Suzuki Swift GL Special και άλλα δώρα στους πελάτες τους. Περισσότερα σύντομα!